13
Kwi

Błędy w kampaniach AdWords #1

Remarketing mBank chodzący za mną od dawna skłonił mnie do stworzenia serii artykułów z błędami Kampanii AdWords czy błędami popełnionymi w innych kanałach marketingowych, które widzę na co dzień podczas przeglądania Internetu.   Przedstawię pomysły jak można byłoby te błędy naprawić. Remarketing w sieci reklamowej – nie do wszystkich. Przechodząc do rzeczy – od kilku tygodni dostaje dość często reklamę mBanku zachęcającą do …

Czytaj dalej0
1
Kwi

Zmiany w egzaminach AdWords i Analytics

Edit: Żart Prima aprilisowy! Jako trener AdWords mogę podzielić się z wami tą informacją jako pierwszy. Mianowicie od 1 kwietnia 2017 szykują się zmiany dotyczące egzaminów certyfikacyjnych AdWords i Analytics. Są one dosyć znaczące i wprowadzą rewolucję. Zgodnie z informacjami od Google można spodziewać się: innej formuły egzaminów, zmiany puli pytań ze wszystkich dotychczasowych egzaminów, dostępu do egzaminów z DoubleClick …

Czytaj dalej0
15
Mar

Jak pisać SEO?

Jak pisać artykuł żeby był strawny dla użytkowników, ale żeby miały do niego także łatwy dostęp roboty wyszukiwarek? Należy stosować się do kilku prostych reguł i koniecznie uzupełnić ważne dla robotów elementy. Krótko przedstawmy najważniejsze z nich, dla osób które nie zajmują się na codzień SEO : #1 Tytuł – <title> Tytuł – jest bardzo ważnym elementem, gdyż to on …

Czytaj dalej0
24
Lut

8 Strategii RLSA, które musisz przetestować w swojej kampanii

W pierwszym wpisie mini cyklu o RLSA pokazywałem dlaczego wykorzystać kampanie RLSA oraz  jaki sposób kierowania wybrać. W drugiej części pokażę 8 przykładowych strategii, które możemy wykorzystać z użyciem remarketingu w wyszukiwarce z listami, które stworzyliśmy w wcześniej w Analytics. #1 Skieruj kampanie na ogólne słowa kluczowe Pierwsza strategia może obejmować przygotowanie oddzielnych kampanii w opcji kierowania Kierowanie i Stawka – targetowanych szeroko …

Czytaj dalej1
24
Lut

RLSA – jak wykorzystać moc remarketingu w wyszukiwarce?

Na temat remarketingu w branżowej prasie i portalach zostało powiedziane już wiele. Reklama podążająca, dzięki której możemy powracać do klientów naszej strony internetowej czy sklepu jest najczęściej wykorzystywana w sieci reklamowej. Dużo rzadziej widzę jej wykorzystanie w wyszukiwarce – a może być to dobre dopełnienie strategii  – szczególnie jeżeli zastosujemy się do kilku ważnych reguł.  W tym poście przedstawię podstawy, które dobrze …

Czytaj dalej1

Szybki Kontakt





Adres

Kraków: Mogilska 65, 31-545 (piętro 4)

790 578 340

tomektrzoslo@gmail.com