24
Lut

RLSA – jak wykorzystać moc remarketingu w wyszukiwarce?

Na temat remarketingu w branżowej prasie i portalach zostało powiedziane już wiele. Reklama podążająca, dzięki której możemy powracać do klientów naszej strony internetowej czy sklepu jest najczęściej wykorzystywana w sieci reklamowej. Dużo rzadziej widzę jej wykorzystanie w wyszukiwarce – a może być to dobre dopełnienie strategii  – szczególnie jeżeli zastosujemy się do kilku ważnych reguł.  W tym poście przedstawię podstawy, które dobrze …

Czytaj dalej1
9
Gru

Internetowe Rewolucje – relacja

W dniach 3-4 grudnia 2015 w Bibliotece Jagiellońskiej odbyły się Internetowe Rewolucje. Projekt sygnowany przez Google po raz pierwszy zagościł do polskich miast, w tym również do Krakowa. W murach uniwersyteckich stawili się zarówno pracownicy firmy Google, jak i specjaliści z branży pracujący w lokalnych firmach. Warsztaty były skierowane do szerokiego grona odbiorców, niezależnie od wieku i doświadczenia w marketingu internetowym. Dzień I Spotkanie rozpoczęło się od zaprezentowania wizji firmy Google przez dwóch jej pracowników, …

Czytaj dalej0
29
Gru

Konfiguracja nowego Tag Managera

Nowy Tag Manager wprowadza wiele zmian. Począwszy od zmian związanych stricte z wyglądem (inny układ, dużo kolorów), po zmiany w metodach odpalania tagów. Wcześniej do zbierania kliknięć w mailto czy pdf musieliśmy stworzyć tag nasłuchujący wszystkie kliknięcia czy wszystkie kliknięcia linków. Teraz nie musimy tego robić, jest to automatycznie zdefiniowane. W tej części opiszemy, jak skonfigurować przykładowe zdarzenie – kliknięcie …

Czytaj dalej0
18
Lis

Śledzenie YouTube za pomocą Tag Managera

Śledzenie zaangażowania użytkowników względem filmów z YouTube na naszych stronach za pomocą Tag Managera nie należy do najprostszych zadań. W tym poście pokażemy, jak tego dokonać. Działania przedstawione poniżej pozwolą nam na sprawdzenie ilości startów, zatrzymań filmu, ale także stopień odtworzenia (co 25%). Po zalogowaniu do Tag Managera przystępujemy do działań. 1. Tworzenie makra YouTube is present. Nazwa makra: YouTube …

Czytaj dalej0
7
Paź

Wstęp do Tag Managera

Czym jest Tag Manager? Tag Manager jest to narzędzie zaprojektowane przez Google umożliwiające zarządzanie tagami , skryptami wewnątrz witryny bez udziału programisty, czyli przez osobę nietechniczną. Raz dodany na stronę kod umożliwia nam szybkie zmiany w obrębie witryny. Dodanie kodu Google Analytics? Proszę bardzo! Dodanie kodu remarketingowego? Nie ma problemu! Dodanie własnego kodu? Wszystko to i wiele więcej możemy zrobić …

Czytaj dalej0
7
Paź

RLSA – czyli remarketing w wyszukiwarce

Co to jest RLSA? O tym, czym jest remarketing pisałem już w poprzednim artykule, przypomnę tylko krótko zasadę działania. Remarketing jest to forma reklamy pozwalająca dotrzeć do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę. Do tej pory remarketing możliwy był tylko i wyłącznie w sieci reklamowej, jednak od 2013 roku możliwy jest również remarketing w wyszukiwarce Google – RLSA. Pozwala nam …

Czytaj dalej0

Szybki Kontakt





Adres

Kraków: Mogilska 65, 31-545 (piętro 4)

790 578 340

tomektrzoslo@gmail.com