9
Gru

Internetowe Rewolucje – relacja

W dniach 3-4 grudnia 2015 w Bibliotece Jagiellońskiej odbyły się Internetowe Rewolucje. Projekt sygnowany przez Google po raz pierwszy zagościł do polskich miast, w tym również do Krakowa. W murach uniwersyteckich stawili się zarówno pracownicy firmy Google, jak i specjaliści z branży pracujący w lokalnych firmach. Warsztaty były skierowane do szerokiego grona odbiorców, niezależnie od wieku i doświadczenia w marketingu internetowym. Dzień I Spotkanie rozpoczęło się od zaprezentowania wizji firmy Google przez dwóch jej pracowników, …

Czytaj dalej0
29
Gru

Konfiguracja nowego Tag Managera

Nowy Tag Manager wprowadza wiele zmian. Począwszy od zmian związanych stricte z wyglądem (inny układ, dużo kolorów), po zmiany w metodach odpalania tagów. Wcześniej do zbierania kliknięć w mailto czy pdf musieliśmy stworzyć tag nasłuchujący wszystkie kliknięcia czy wszystkie kliknięcia linków. Teraz nie musimy tego robić, jest to automatycznie zdefiniowane. W tej części opiszemy, jak skonfigurować przykładowe zdarzenie – kliknięcie …

Czytaj dalej0
18
Lis

Śledzenie YouTube za pomocą Tag Managera

Śledzenie zaangażowania użytkowników względem filmów z YouTube na naszych stronach za pomocą Tag Managera nie należy do najprostszych zadań. W tym poście pokażemy, jak tego dokonać. Działania przedstawione poniżej pozwolą nam na sprawdzenie ilości startów, zatrzymań filmu, ale także stopień odtworzenia (co 25%). Po zalogowaniu do Tag Managera przystępujemy do działań. 1. Tworzenie makra YouTube is present. Nazwa makra: YouTube …

Czytaj dalej0
7
Paź

Wstęp do Tag Managera

Czym jest Tag Manager? Tag Manager jest to narzędzie zaprojektowane przez Google umożliwiające zarządzanie tagami , skryptami wewnątrz witryny bez udziału programisty, czyli przez osobę nietechniczną. Raz dodany na stronę kod umożliwia nam szybkie zmiany w obrębie witryny. Dodanie kodu Google Analytics? Proszę bardzo! Dodanie kodu remarketingowego? Nie ma problemu! Dodanie własnego kodu? Wszystko to i wiele więcej możemy zrobić …

Czytaj dalej0
7
Paź

RLSA – czyli remarketing w wyszukiwarce

Co to jest RLSA? O tym, czym jest remarketing pisałem już w poprzednim artykule, przypomnę tylko krótko zasadę działania. Remarketing jest to forma reklamy pozwalająca dotrzeć do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę. Do tej pory remarketing możliwy był tylko i wyłącznie w sieci reklamowej, jednak od 2013 roku możliwy jest również remarketing w wyszukiwarce Google – RLSA. Pozwala nam …

Czytaj dalej0
10
Wrz

Trener Google Adwords

Miło mi poinformować że od września 2013 roku dołączyłem do grona 17 oficjalnych trenerów Google Adwords. Listę wszystkich trenerów można zobaczyć na oficjalnej stronie programu – http://www.google.pl/intl/pl/adwords/seminars/leaders.html . Od października planuje uruchomienie szkoleń z zakresu google Adwords w Trójmieście (prawdopodobnie będzie to Gdańsk – miejsce jak i termin nie są jeszcze w 100% pewne). Zapraszam do śledzenia informacji o ewentualnych …

Czytaj dalej0

Szybki Kontakt





Adres

Kraków: Mogilska 65, 31-545 (piętro 4)

790 578 340

tomektrzoslo@gmail.com