Koszt wdrożenia strategii mierzenia celów jest zależny przede wszystkim od wielkości strony www i celów jakie stawia przed nią właściciel.

Przykładowe ceny związane z Analityką:

  • przygotowanie strategii mierzenia celów – już od 200-400 zł
  • wdrożenie strategii za pomocą Google Tag Manager – już od 400-700 zł
  • konfiguracja zaawansowana (zdarzenia, wirtualne odsłony, filtry) – już od 500-700 zł
  • konfiguracja modułu e-commerce – od 250-600 zł
  • audyt konfiguracji analytics – od 500-800 zł
  • analiza danych wraz z wnioskami – od 1000 zł

Uwaga: Nie wyceniam kosztów poszczególnych działań, nie znając potrzeb klienta i szczegółów dotyczących usługi, którą mam wykonać.

Pobierz Brief Reklamowy

Szybki Kontakt





Adres

Kraków: Mogilska 65, 31-545 (piętro 4)

790 578 340

tomektrzoslo@gmail.com

Od 6 lat pomagam klientom realizować kampanie e-marketingowe

Moje Certyfikaty:

adwords_certified_trainer-125x125

 

adwords_certified_partner

adwords_qualified