Koszt kampanii AdWords jest zależny od wielu czynników, w szczególności od stopnia skomplikowania kampanii i wielkości budżetu, który mam do dyspozycji. Ceny mogą się różnić od podanych – wszystko jest wyceniane indywidualnie w zależności od potrzeb klienta.

Przykładowe ceny kampanii Adwords

  • Dla budżetów <1000 zł – ok 299-320 zł
  • Dla budżetów od 1000 do 2000 zł – 19%, nie mniej niż 320-350 zł
  • Dla budżetów od 2000 – 5000 zł – 19% nie mniej niż 400 zł
  • Dla budżetów od 5000 – 10000 zl – cena do negocjacji
  • Dla budżetów >10000 zł – cena do negocjacjiacji

Koszt Audytu AdWords to minimalnie 300 zł. Więcej o audycie możesz dowiedzieć się tutaj

Co dostaniesz w tej cenie?

  • Weryfikacja słów kluczowych
  • Optymalizacja kosztów kampanii
  • Dodawanie nowych tekstów reklamowych i słów kluczowych
  • Analiza zachowań użytkowników na stronie
  • Raporty wysyłane na wyznaczony e-mail
  • Sugestie poprawek na stronie podnoszące użyteczność

Możliwe jest również rozliczenie w innych modelach – koszt jest zależny od konkretnego zlecenia.

Uwaga: Nie dokonuję wyceny kosztów poszczególnych działań, nie znając potrzeb klienta i szczegółów dotyczących usługi, którą mam wykonać. Wycena każdorazowo jest sporządzana na podstawie briefu reklamowego, precyzującego potrzeby i wymagania klienta.

Pobierz Brief Reklamowy

Szybki Kontakt

Od 6 lat pomagam klientom realizować kampanie e-marketingowe

Moje Certyfikaty:

adwords_certified_trainer-125x125

 

adwords_certified_partner

adwords_qualified