Prowadząc kampanie istnieje możliwość wyboru modelu rozliczeń wykonanej pracy. Poniżej 4 najczęściej wybierane przez klientów.

Stała Opłata

Wybierana przede wszystkim przez małych reklamodawców. Twoje opłaty będą stałe i niezależne od wydatków, liczby konwersji. Opłata stała (między 200-400 zł.) dobra jest szczególnie dla klientów, którzy wiedzą, że na AdWords nie będą wydawać dużych kwot.

% Miesięczna Opłata zależna od wielkości budżetu

Najczęściej wybierana forma płatności. Na podstawie wydatków z konta AdWords pobieramy od 25% przy mniejszych budżetach do 8-9% przy naprawdę dużych kontach. Model bardzo przejrzysty – każdy klient mając dostęp do konta może szybko sprawdzić ile zapłaci przy danym poziomie wydatków.

Opłata za konwersje (ewentualnie opłata stała + opłata za konwersje)

W tym modelu przejmuję sporą część ryzyka związanego z pozyskaniem określonej jakości ruchu. Jeżeli kampania nie będzie generować spodziewanych konwersji za jej prowadzenie zapłacisz 0 zł! Ustalana jest stała stawka, którą będziesz przelewał w ramach obsługi kampanii + stawka za każde wykonanie celu: czy to makrokonwersji np. wypełnienie formularza, zakup w sklepie, czy zapis na newsletter, czy mikrokonwersji np. czas na stronie >3 min.

Uwaga: Model dostępny tylko dla kont AdWords o wieku >6 miesięcy i skonfigurowanym programie do zliczania danych ilościowych – Google Analytics.

Opłata od konkretnych celów np. zmniejszenia CPA/CPC

Jeżeli masz już kampanie i mierzysz cele, możemy rozliczać się na podstawie efektów, jakie uzyskam w optymalizacji Twojej kampanii. Sprawdzę jaki jest obecny koszt uzyskania konkretnego działania (np. wypełnienie formularza) i określę opłatę jako 50% od potencjalnych oszczędności. W takim wypadku zamiast przelać pieniądze na budżet do Google przelejesz je na moje konto.

Przykładowo koszt pozyskania formularza w obecnie prowadzonej kampanii wynosi 100 zł., a po wdrożonych przeze mnie zmianach uda się go obniżyć do 50 zł., w takim przypadku za każdy wypełniony formularz przelejesz mi 25 zł.

Uwaga: Każdorazowo wyceniam indywidualne progi. Oferta jest skierowana do klientów, którzy mają kampanię od co najmniej roku.

Zamów bezpłatną wycenę kampanii AdWords dla Twojej strony lub zobacz przykładowe ceny.

Szybki Kontakt





Adres

Kraków: Mogilska 65, 31-545 (piętro 4)

790 578 340

tomektrzoslo@gmail.com

Od 6 lat pomagam klientom realizować kampanie e-marketingowe

Moje Certyfikaty:

adwords_certified_trainer-125x125

 

adwords_certified_partner

adwords_qualified