27
Kwi

Nowe wymagania dla agencji

Google wprowadza nowe zasady, które muszą spełniać certyfikowane agencje. Od kwietnia każdy reklamodawca będzie musiał przedstawiać klientowi raport dotyczący prowadzonej kampanii, w wersji minimalnej zawierający:

  • ilości kliknięć
  • koszt
  • liczbę wyświetleń.

Myślę, że to krok w dobrą stronę – generalnie każdy klient powinien wiedzieć, ile kliknięć udaje się kupić w ramach określonego budżetu.

Z doświadczenia wiem, że wielu klientów nie jest zainteresowanych tego typu informacjami – bardziej interesują się czy można coś zmienić, żeby poprawić jakość kampanii i oczywiście sami po swoich zamówieniach wiedzą, czy kampania jest skuteczna czy nie. W większości przypadków liczba konwersji pozostaje głównym wyznacznikiem skuteczności zadowolenia klientów i podstawowym kryterium oceny całej kampanii.

Więcej informacji tutaj

 

About tomek
Ninja i Specjalista SEM oraz Analizy Danych. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelengent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk), Szkoleniowiec (między innymi Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia). Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
1 komentarz
  1. Michał Barczyk 16 lipca 2016

    Generalnie cały czas będą zwiększać wymagania, tak by samo Google mogło nadzorować większość rynku za pomocą kilku-kilkunastu agencji. Agencji, które są warte zaufania i nie oszukują swoich klientów.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Szybki Kontakt





Adres

Kraków: Mogilska 65, 31-545 (piętro 4)

790 578 340

tomektrzoslo@gmail.com