Testy A/B służą do porównania skuteczności dwóch wersji badanego elementu, np. porównanie dwóch stron, banerów reklamowych, czy landing pagów. Jest to badanie mające na celu ulepszenie badanego elementu, np. wybranie spośród dwóch banerów tego, który charakteryzuje się wyższym CTR, czy współczynnikiem konwersji celu. Najczęściej testy A/B stosowane są do wybrania wśród dwóch stron typu landing page tej, która ma wyższy współczynnik konwersji.

W ramach testów A/B oferuję:

  • przygotowanie strategii – czyli co chcemy ulepszyć
  • przygotowanie scenariusza testowego – czyli co ma zostać zmienione
  • wyodrębnienie badanej grupy
  • konfiguracje i zbieranie wyników w Google Analytics
  • porównanie testowanych elementów
  • wyłonienie skuteczniejszej wersji

Zamów bezpłatną wycenę testów A/B dla Twojej strony lub zobacz przykładowe ceny.

Szybki Kontakt





Adres

Kraków: Mogilska 65, 31-545 (piętro 4)

790 578 340

tomektrzoslo@gmail.com

Od 6 lat pomagam klientom realizować kampanie e-marketingowe

Moje Certyfikaty:

adwords_certified_trainer-125x125

 

adwords_certified_partner

adwords_qualified