Jeżeli dotarłeś tutaj zakładam, że znasz 2 podstawowe kwestie dotyczące reklamy AdWords:

  • Z linkami sponsorowanymi Google możesz docierać do ok. 90% polskiego internetu – to ok. 15 milionów potencjalnych klientów
  • Konstrukcja systemu AdWords sprawia, że dobrze przygotowana kampania może być kilka razy tańsza niż kampania przygotowana nieprofesjonalnie

Te dwie kwestie pokazują potencjał systemu Google i konieczność, żeby kampania była tworzona i zarządzana przez specjalistów (Sprawdź, że masz do czynienia z właściwymi ludźmi w dziale Certyfikaty)

Jak Działam z kampaniami AdWords?

Dobrze przygotowana i optymalizowana kampania AdWords przynosi stabilne zyski dla Twojej firmy. Aby tak było trzeba odpowiednio przygotować kampanię. Każde zlecenie rozpoczyna się od:

  • Poznania Twojej firmy i produktów
  • Analizy branży, w której działasz
  • Badania stron konkurencji, z którą przyjdzie nam walczyć
  • Wyznaczenia jasnych celów dla kampanii
  • Konfiguracji narzędzia analitycznego Google Analytics

Bez powyższych kroków osiągnięcie zwrotu z inwestycji będzie utrudnione. Kampania oprócz użytkownika musi przynosić zysk, który mierzony jest za pomocą konwersji (pożądanych działań, które ma wykonać użytkownik na naszej stronie i które gwarantują nam zysk).

Mierzenie konwersji, zmniejszanie ich kosztu i optymalizacja strony www tak, żeby klienci częściej dokonywali konwersji to trzy podstawowe kroki prowadzące do sukcesu w biznesie internetowym.

Co robię w ramach miesięcznej opłaty?

Specyfika Aukcji  AdWords powoduje, że w kolejnych dniach, tygodniach czy miesiącach dobrze działająca kampania może przestać być skuteczna, na skutek działań konkurentów. Aby tego uniknąć należy ciągle dbać o kampanię odpowiadając na działania konkurencji.

W ramach miesięcznej opłaty za prowadzenie kampanii (przykładowe 7 czynników – w rzeczywistości jest ich o wiele więcej):

  • Analizuję dane z panelu AdWords  i Analytics
  • Dodaję nowe słowa, rezygnuję z mniej skutecznych
  • Zmieniam strukturę kampanii
  • Pracuję nad rozszerzeniami reklam
  • Testuję nowe teksty reklamowe
  • Optymalizuję stawki w oparciu o konwersje
  • Wprowadzam nowe kampanie, grupy reklam

Poza tym jestem na bieżąco z nowościami, które wprowadza Google – tak, żeby możliwie szybko do Twojego konta adaptować nowe możliwości systemu AdWords.

Twoja kampania PPC nie przynosiła zysków?

Powodów może być kilka, a najprawdopodobniej osoba zajmująca się kampanią nie miała wystarczającej wiedzy lub wystarczająco dużo czasu, na wykonanie powyższych czynności. Z każdej kampanii da się wyciągnąć coś, co będzie przynosić zyski – potrzeba jednak czasu i eksperymentów, żeby wybrać optymalne słowa, teksty reklamowe i ustawienia, przy których kampania będzie przynosić maksymalny zwrot z inwestycji.

Dwie dodatkowe zasady

Działam według przejrzystych reguł – tak, aby moja współpraca z klientem była maksymalnie skuteczna i przynosiła obustronne korzyści.

Po pierwsze – zawsze jesteś właścicielem konta, na którym prowadzona jest kampania – jeżeli uznasz, że chcesz zakończyć współpracę, konto zostaje w Twoim posiadaniu. To bardzo ważne, bo statystyki kampanii i wiek konta mają spory wpływ na koszty kampanii.

Druga zasada to prosta umowa na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeżeli kampania przestanie się opłacać nie musisz jej ciągnąć przez kolejne pół roku – zwyczajnie rezygnujesz z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, nie ponosząc dodatkowych kosztów.

Koszty

Koszt kampanii składa się z 3 podstawowych części (więcej o cenach w dziale Cennik):

  • Kosztu stworzenia i aktywacji kampanii
  • Przygotowania i wdrożenia strategii mierzenia celów
  • Miesięcznego kosztu optymalizacji

Oczywiście istnieją osoby, które zrobią „całość” za 99 zł. Niestety, tego typu działania w większości powodują znaczące straty (droższe koszty kliknięcia, wiele kliknięć od użytkowników niezainteresowanych ofertą etc.) dla Twojej firmy.

Zamów bezpłatną wycenę kampanii AdWords dla Twojej strony lub zobacz przykładowe ceny.

Szybki Kontakt

Od 6 lat pomagam klientom realizować kampanie e-marketingowe

Moje Certyfikaty:

adwords_certified_trainer-125x125

 

adwords_certified_partner

adwords_qualified